VAN SPORTCASTING
NAAR FAIRY TALES
TOT SEXY EXPOSURE
DIGITAL SIGNAGE
CLUBTV trekt de aandacht en versterkt het beeld van een moderne attractieve sportclub, met aandacht voor de sport, zowel voor de professional, recreant als de bezoeker.
PICKUP POINT
Het ophalen, wegbrengen en bezorgen van pakketten is enorm toegenomen. Nog voor dat de pakketlocaties breed verspreid zijn geïntroduceerd, is Ben’s Pickup Point bedacht.
AGRICULTUUR
Grote oogstmachines en vergelijkbaar mechanisatie materieel vragen om grote investeringen. Vandaar dat HARVEST4YOU vroeg om een webportaal voor occasions.
POWER TO CREATE
Power to create met FERM power tools. Op welke wijze en voor welke toepassing, wordt duidelijk gemaakt in het FERM interactief digital magazine.
RETAIL
RETAIL
Buitenkoken of kokkerellen is naast het traditionele BBQ-en heel gewoon. Bij de vraag naar buitenkeukens is CookoutShop als fysieke en online formule bedacht.
SOON MORE
LEISURE
Een verhaaltje voor het slapen gaan, werkt nog altijd goed. Enkele bekende sprookjes zijn daarom opgenomen in een Efteling prentenboek, voor nog meer verhalen en aandacht.
FITNESS BRANCHE
Om gezond te blijven is bewegen belangrijk, we gaan daarom naar de sportschool. Een website om de verleiding tot bewegen en te sporten te promoten is dan een must!
SOON MORE
HEALTH
DOOH
Digital Out Of Home vereist speciale eisen aan de Totem zuilen om dynamische content te tonen in winkelcentra, musea, stationslocaties of andere openbare ruimtes.
RETAIL
Met een knipoog naar al het zoet dat lekker is, is de lingerie collectie voor Valentijnsdag, verleidelijk weergegeven met de boodschap ‘Sugar do I have something for you …’
© 2005 - 2CMORE | VOORWAARDEN