CASE | HUNKEMÖLLER

HUNKEMÖLLER

HELLO HONEY

HELLO SUGAR

 

DIGITAL

MAGAZINE

DM

Een magazine, klinkt toch net iets fraaier als tijdschrift. Echter papier is geduldig, wat zwart op wit staat verandert immers niet.


Flexibiliteit en dynamiek is wat een digitaal magazine of een online webapplicatie u wel biedt!

 

MARKETING

COMMUNICATIE

MC

Doelgroepen aanspreken op alle mogelijke manieren.


Welke manieren zijn dat? Voorwelke doelgroep en met welke boodschap? Als dat bekend is, is de juiste communicatie snel gekozen!

 

PRODUCT

PROTOTYPING

PP

Een prototype is een model van uw product, oplossing of dienst. Een conceptuele weergave van het mogelijke ontwikkelresultaat.


Een prototype is dus handig om mee te beginnen om te laten zien wat de gedachte en het doel is.

Wat heeft 2CMORE gerealiseerd

2CMORE flower2CMORE flower
  • SO ME Big Fashion Show digital magazine
  • Concept digital signage
  • Hello Honey en Hello Sugar concept Valentijnscampagne
  • Digital Magazine Hunkering, Surprise en Secrets
  • Content creatie en vormgeving
  • Hello Sugar webapp visualisatie
  • Shop en personal packaging

Hunkemöller is als retailketen in lingerie toonaangevend in West-Europa met meer dan 900 winkels in 19 landen. De belangrijkste groei in retail wordt aangedreven door digital commerce. Met als doel om klanten te laten winkelen zoals ze willen en wanneer ze willen, op de meest makkelijke manier.

SO ME

Na de Fashion Beurs in Berlijn, is het SO ME digital magazine samengesteld, met een interactieve video impressie van de Hunkemöller voorjaars- en zomer collectie.


Het Hunkemöller SO ME digital magazine is een fantastische showcase en weergave van de Hunkemöller voorjaars- en zomercollectie.

2CMORE | HUNKEMÖLLER So Me - So Pink
2CMORE | HUNKEMÖLLER Sugar do I have something for you

HELLO SUGAR

Met een knipoog naar al het zoet dat lekker is, is de lingerie collectie voor Valentijnsdag, verleidelijk weergegeven met de boodschap ‘Sugar do I have something for you …’


Overheerlijke Griekse honing en schattig verpakte zoete suiker dienen als ‘teaser’ voor de uitdagende verleiding van lingerie op Valentijnsdag.

HELLO HONEY

Voor Valentijnsdag is door 2CMORE de Hello Honey en Hello Sugar campagne conceptueel bedacht en vormgegeven. De campagne is voorzien van bijpassende grafische signing en foto- en videocontent.

De promotie is (ver)pakkend weergegeven op een via de smartphone te delen verleidelijke uitnodiging.

2CMORE | HUNKEMÖLLER Hello Honey
Hunkemöller | Honey do I have something for you ...
Hunkemöller | Hello honey
Hunkemöller | Sweet as sugar
Hunkemöller | Opbergcase
Hunkemöller | Opbergcase
Hunkemöller | Opbergcase

Het Hunkemöller SO ME digital magazine is een fantastische showcase en weergave van de Hunkemöller voorjaars- en zomercollectie.

Retailmanager Hunkemöller

Cases die u wellicht ook interessant vindt:

 

RETAIL

SUPER DE BOER | SIGNAGE

 

LIFESTYLE

BOOKNITURE | STARTUP

© 2005 - 2CMORE  |  VOORWAARDEN